10 BENEFICII, 1 SINGURĂ ALEGERE!


AUTODEPĂȘIRE

Promovăm încrederea în forțele proprii, prin stimularea continuă a competiției cu sine.


DECIZIE

Rezultatele mult asteptate de catre orice elev  la finele oricarui ciclu de invatare au drept premiza mult dorita compatibilitatea intre  profesor si  elev pe multiple planuri, o simbioza foarte greu de gasit. Procesul de invatare devine astfel o relatie biunivoca: profesorul se adapteaza nevoilor elevului iar elevul se adapteaza personalitatii  profesorului, fluxului de informatii, ritmului de predare etc.


ASUMARE

Competenta, moralitatea, obiectivitatea, sensibilitatea si experienta profesorilor se traduc printr-o asumare responsabila a rolului de modelator al atitudinii corecte fata de studiu a copiilor de la centrul de meditatii. Aceasta asumare trebuie impartasita insa, in egala masura, si de catre elevi si de catre familiile acestora pentru realizarea unui sincron al reusitei.


PARTENERIAT

Credem in puterea triadei profesor-elev-familie deoarece ea genereaza unitatea de gandire a solutiilor adaptate nevoilor individuale de pregatire la matematica!


IMPLICARE

Specificul metodei TRIUMPH este abordarea holistica a activitatii didactice. Dirijam actul educational cu precautie fata de sensibilitatile elevilor, impunem disciplina si continuitatea in invatare. Jucam roluri multiple, si de parinti spirituali, gata sa ne traim in spectacolul educatiei simultan, atat autoritatea profesionala, cat si empatia emotionala fata de copiii nostri!


DISCIPLINA

Dirijarea copiilor catre formarea unui stil de invatare eficient, placut si trainic este o conduita care ne defineste actiunile pedagogice. Dar fara disciplina , autocontrol, seriozitate si…..adesea sacrificii , nu am putea adauga an de an atatea nume noi pe lista reusitelor noastre, nume care ne umplu inimile de bucurie!!!


DEPRINDERI

Cu fiecare sedinta de instruire incercam sa formam elevilor nostri deprinderi de gandire logica, abilitati de comunicare scrisa si orala in limbajul matematic, capacitatea surprinderii structurii dificile a continuturilor enunturilor, grafica corecta, simt estetic si dezinvoltura lucrului in echipa! Speram ca aceste deprinderi sa se transforme , sub indrumarea noastra, in obisnuinte!


PROGRES

Studiem permanent achizitiile elevilor, rata de progres prin analize comparative intre nivelul initial dat de testul diagnostic, notele de la scoala si notele de la evaluarile periodice de la centrul nostru. Daca in orice etapa de pregatire se constata lipsa de progres a vreunui copil , atunci la discutiile cu parintii noi sugeram intreruperea relatiilor contractuale! Totdeauna trebuie gasita solutia care sa avantajeze progresul copilului, elementul central al actiunilor noastre!


VIITOR

Credem cu convingere ca o buna pregatire la matematica asigura fiecarui copil nu neaparat continuturi care poate se uita in timp, cat o minte ascutita , o usurinta in gandire care sunt cele mai valoroase achizitii in procesul invatarii continue, pe tot parcursul vietii, in orice domeniu !


TRIUMF

Va asteptam sa invatam …sa triumfam impreuna!!!